16 kwietnia 2016

Pomysł na: małże św. Jakuba



4 małże
masło czosnkowe lub ziołowe
sól morska
sok z cytryny


Małże to bardzo łatwa to przyrządzenia potrawa. Wystarczy około 20 minut żeby ją przygotować. Małże można przyrządzać na różne sposoby. Ja użyłam masła ziołowego i odrobiny soli morskiej. Małże włożyłam do piekarnika (180 stopni) na około 10 minut. Po wyciągnięciu należy sprawdzić czy mięso jest gotowe. Skropić sokiem z cytryny.

Uwaga: owoce morza są ciekawym pomysłem na urozmaicenie diety. Są bogate w kwasy Omega 3, zawierają za to niewiele tłuszczów nasyconych. Jednak często powodują alergie, dlatego zmianą diety warto wykonać testy na alergie i nietolerancje pokarmowe oraz obserwować organizm po wprowadzaniu nowych pokarmów. 

1 komentarz:

  1. Wszystkie pomysły ciekawe.Małże jadłam kiedyś jak dla mnie bez fajerwerków ,wolę ryby.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń